Garancia

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk árusított készülékekhez a garanciát, a gyártók biztosítják önnek. Így ön élvezheti a gyártói szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy cseréljék újra, ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla vagy a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A termékhez gyárilag mellékelt garancia jegy (amennyiben tartozik hozzá)

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek eljuttatott készülékeket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító forgalmazóhoz/márkaszervizhez , aki intézkedik ezek mielőbbi javításáról esetlegesen cseréjéről a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 5-14 munkanap, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a webáruházunk telefonszámán (+36 (20) 990 7030) vagy e-mail címén (info@mobilakciok.hu ) és a lehető leggyorsabban visszajuttatni címünkre: 2200 Monor,Dózsa György utca 4.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és az egyéb garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a vevő részére történő visszaküldés költségét is őt terheli.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön e-mailben az ügyfélszolgálaton.



Számlát minden esetben mellékelünk rendelése mellé! A számlán fel van tüntetve a vásárlás ideje és a készülék IMEI száma és az egyéb beazonosításhoz szükséges adat , mely segítségével érvényesítheti a garanciát.



Apple termékek 12 hó eu-s garancia.
Eu-ban bárhol igénybe vehető szolgáltatás és a készülék első üzembe helyezésének dátumától indul. Az ügyfél bármelyik ,hivatalos márkaszervizhez fordulhat. Probléma esetén a szerviz a készülék gyári száma alapján ellenőrzi, hogy jogosult-e a garanciális javításra. A kövezkező link segítségével könnyedén ellenőrizhető készülékünk garanciális státusza. Kizárólag csak beaktívált készülék ellenőrízhető le!
https://checkcoverage.apple.com/hu/hu/

Huawei, Honor termékek: 24 hó EU-s garancia.
Probléma esetén webáruházunkhoz kell visszajuttatni a hibás készüléket. A javításokat magyarországi hivatalos márkaszerviz végzi. Huawei termékgarancia könnyedén ellenőrízhető a HiCare alkalmazás telepítésével illetve a következő linken,
https://consumer.huawei.com/bd/support/warranty-query/

Xiaomi készülékek esetén 12 hó garanciát,biztosít a forgalmazó.
Probléma esetén a terméket webáruházunkhoz kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

PocoPhone (by Xiaomi) készülékek esetén 12 hó garanciát,biztosít a forgalmazó.
Probléma esetén a terméket webáruházunkhoz kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Redmi (by Xiaomi ,2019-től) készülékek esetén 18 hó garanciát,biztosít a forgalmazó.
Probléma esetén a terméket hozzánk kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Október 1-től a Samsung készülékekre vonatkozó garanciális feltételek megváltoztak!
Samsung készülékek esetén 12 hó gyártói garanciát biztosítunk.
Probléma esetén webáruházunkhoz kell visszajuttatni a hibás készüléket. A javításokat magyarországi hivatalos márkaszerviz végzi.

Nokia készülékek esetén a forgalmazó 24 hó gyártói garanciát biztosít.
Probléma esetén a https://nokia.ebuilder.com/hu_HU/repair weboldalon lehet javítási igényt leadni. Készülékért futárt küldenek amit megjavítás után szintén futárszolgálaton keresztül juttatnak vissza az ügyfélhez.

A készülékek garanciális javítási ideje minden esetben függ a szervizek leterheltségétől,de minden esetben törekednek arra ,hogy a leadott készülék a legrövidebb idő alatt elkészüljön. Átlagos átfutási idő 5-14 munkanap!



Nem tartozik a garanciális javítások közé:
- a felhasználó által jelzett folyadékkár;
- egyértelmű jel a korrózióra, vagy ha a belső folyadékérzékelő el van színeződve;
- ha az LCD törött, az előlap üvegének sérülése nélkül;
- extrém használat miatt bekövetkezett képernyő beégés,sárgulás stb estén kivétel ha ez típushiba miatt következik be.
- lézer okozta sérülés a kamera érzékelőjén;
- törésponttal rendelkező hajszálrepedés a kijelző üvegén, vagy több repedés;
- szilánkos, darabos törés a kijelző üvegén;
- sérült jack- és töltő -aljzat (például idegen test, ami nem eltávolítható, vagy ha a töltő -aljzat érintkezői elhajlottak);
- extrém karcok, átlyukadt készülékház, letört, hiányzó gombok;
- meghajlott készülékház;
- szétnyílt készülék – kivétel ha az akkumulátor nyomta szét;
- sérült hangszóró/mikrofon védőrács, vagy idegen anyag, ami nem eltávolítható.
- illegális szoftveres beavatkozás, root-olás, jailbreak-elés ,főzött rom telepítése.
- elfelejtett iCloud azonosító vagy jelszó törlése.
- elfelejtett FRP lock, Samsung Account, Mi cloud, Huawei ID törlése.
- a készülékház kifényesedése;
- lepattant, leütődött darabok;
- karcok, kopások;
- mély karcok;
- ütődések okozta bemélyedések.
- ha nem egyezik a készülék színe, mérete, vagy típusa a sorozatszám/ imei szám által mutatottal;
- szándékos rongálás, vagy bármely, engedély nélküli módosítás;
- szétszedett eszköz vagy hiányzó alkatrészek;
- nem eredeti akkumulátor;
- nem kompatibilis hálózati vagy autós töltő használatából eredő hibák

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt. Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT találod.