Garancia

Hivatalos gyártói garancia a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A termékhez gyárilag mellékelt garancia jegy (amennyiben tartozik hozzá)
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön e-mailben az ügyfélszolgálaton.


Számlát minden esetben mellékelünk rendelése mellé! A számlán fel van tüntetve a vásárlás ideje és a készülék IMEI száma is mely segítségével érvényesítheti a garanciát.

Apple termékek 12 hó eu-s garancia.
Eu-ban bárhol igénybe vehető szolgáltatás és a készülék első üzembehelyezésének dátumától indul. Az ügyfél bármelyik ,hivatalos márkaszervizhez fordulhat. Probléma esetén a szerviz a készülék gyári száma alapján ellenőrzi, hogy jogosult-e a garanciális javításra. Természetesen számlát minden esetben mellékelünk ,ahol fel van tüntetve a vásárlás ideje és a készülék imei száma is. A kövezkező link segítségével könnyedén ellenőrizhető készülékünk garanciális státusza. Kizárólag csak beaktívált készülék ellenőrízhető le!
https://checkcoverage.apple.com/hu/hu/

Huawei termékek: Típustól függöen 12-24 hó EU-s garancia. Probléma esetén hozzánk kell visszajuttatni a készüléket és a forgalmazó intézzi a garanciális javítását vagy cseréjét.
Amit természtesen márkaszerviz végez el. Huawei termékgarancia és extra szolgáltatás könnyedén ellenőrízhető a HiCare alkalmazás telepítésével illetve a következő linken,
https://consumer.huawei.com/bd/support/warranty-query/

Xioami termékek esetén 12 hó garanciát,biztosít a forgalmazó. Probléma esetén a terméket hozzánk kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Samsung: 12-24 hó eu-s garancia.Eu-ban bárhol igénybe vehető,garancia jegy vagy számla felmutatása után. Ügyfél bármelyik márkaszervizhez fordulhat.

Nokia: Nokia készülékre a forgalmazó 12 -24 hó garanciát biztosít. Probléma esetén a https://nokia.ebuilder.com/hu_HU/repair weboldalon lehet javítási igényt leadni. Készülékért futárt küldenek amit megjavítás után szintén futárszolgálaton keresztül juttatnak vissza az ügyfélhez.

A készülékek garanciális javítási ideje minden esetben függ a szervizek leterheltségétől,de minden esetben törekednek arra ,hogy a leadott készülék a legrövidebb idő alatt elkészüljön. Átlagos átfutási idő 5-15 munkanap!

Nem tartozik a garanciális javítások közé:
- a felhasználó által jelzett folyadékkár;
- egyértelmű jel a korrózióra, vagy ha a belső folyadékérzékelő el van színeződve;
- ha az LCD törött, az előlap üvegének sérülése nélkül;
- lézer okozta sérülés a kamera érzékelőjén;
- törésponttal rendelkező hajszálrepedés a kijelző üvegén, vagy több repedés;
- szilánkos, darabos törés a kijelző üvegén;
- sérült jack- és töltő -aljzat (például idegen test, ami nem eltávolítható, vagy ha a töltő -aljzat érintkezői elhajlottak);
-extrém karcok, átlyukadt készülékház, letört, hiányzó gombok;
- meghajlott készülékház;
- szétnyílt készülék – kivétel ha az akkumulátor nyomta szét;
- sérült hangszóró/mikrofon védőrács, vagy idegen anyag, ami nem eltávolítható.
- Illegális szoftveres beavatkozás, root-olás, jailbreak-elés .Főzött rom telepítése.
- Elfelejtett iCloud azonosító vagy jelszó törlése.
- Elfelejtett FRP lock, Samsung Account, Mi cloud, Huawei ID törlése.
- a készülékház kifényesedése;
- lepattant, leütődött darabok;
- karcok, kopások;
- mély karcok;
- ütődések okozta bemélyedések.
- ha nem egyezik a készülék színe, mérete, vagy típusa a sorozatszám/ imei szám által mutatottal;
- szándékos rongálás, vagy bármely, engedély nélküli módosítás;
- szétszedett eszköz vagy hiányzó alkatrészek;
- nem eredeti akkumulátor;
- nem kompatibilis hálózati vagy autós töltő használatából eredő hibák

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt. Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT találod.