Garancia

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk árusított készülékekhez a garanciát, a gyártók vagy megbízott forgalmazók/szervizek biztosítják. Így ön élvezheti a megfelelő szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap garanciát ,kiegészítőkre és tartozékokra illetve 10000Ft alatti termékekre 6 hónap garanciát biztosítunk. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla vagy a jótállási jegy dátuma illetve bizonyos típusoknál az első bekapcsolást követő aktiváció dátuma.

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó. Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A termékhez gyárilag mellékelt garancia jegy (amennyiben tartozik hozzá)

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek eljuttatott készülékeket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító forgalmazóhoz/márkaszervizhez , aki intézkedik ezek mielőbbi javításáról esetlegesen cseréjéről a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 5-14 munkanap, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek stb.) cseréjének elkerülése miatt bizonyos gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján engedélyezik a 72 órás cserét.

Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a webáruházunk telefonszámán (+36 (20) 990 7030) vagy e-mail címén (info@mobilakciok.hu ) és a lehető leggyorsabban visszajuttatni címünkre: 2200 Monor,Dózsa György utca 4.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és az egyéb garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a vevő részére történő visszaküldés költségét is őt terheli.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön e-mailben az ügyfélszolgálaton.

Számlát minden esetben mellékelünk rendelése mellé! A számlán /garancia levélen fel van tüntetve a vásárlás ideje és a készülék IMEI /gyári száma és az egyéb beazonosításhoz szükséges adat , mely segítségével érvényesítheti a garanciát. A javítás idejére csere készüléket nem tudnunk biztosítani!

Tartozékok: Baseus , Remax , Golf , Xiaomi illetve 10000Ft alatti termékek esetén : 6 hó garancia

Probléma esetén webáruházunkhoz kell visszajuttatni a hibás kábelt,töltőt,kiegészítőt. Fülhallgatóknál,adatkábeleknél kábelszakadásra csak abban az esetben van garancia,ha az rendeltetésszerű használat mellett következett be.Továbbá felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét,hogy fülhallgatók (vezetékes és bluetooth) esetén a különböző külső szennyeződések (por,fülzsír stb) által okozott halkulás,rossz hangminőség nem garanciális hiba ezek javítását ,cseréjét kizárólag térítés ellenében tudjuk elvégezni. Ha a cica,kutya megrágja, kocsiajtót csukják rá, a fehér kábel már fekete és mállik le a borítás esetleg darabok hiányoznak vagy eloxidált érintkezők sem tartoznak a garanciális hibák közé.

Apple termékek: 12 hó EU-s garancia. (Készülék 12 hónap,beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
Eu-ban bárhol igénybe vehető szolgáltatás és a készülék első üzembe helyezésének dátumától indul. Az ügyfél hozzánk vagy bármelyik ,hivatalos márkaszervizhez fordulhat. Probléma esetén a szerviz a készülék gyári száma alapján ellenőrzi, hogy jogosult-e a garanciális javításra. Airpods termékek esetén amennyiben a rossz hangminőséget külső szennyeződések okozták (por,fülzsír,ételmaradék,zsebszösz stb) a márkaszerviz a garanciális javítást elutasítja.Átvételkor minden esetben ellenőrzik és jelzik az ügyfélnek.

Huawei, Honor termékek: 24 hó EU-s garancia. (Készülék 24 hónap,beépített akkumulátor 24 hónap,dobozában található tartozék 12 hónap.)
Probléma esetén webáruházunkhoz kell visszajuttatni a hibás készüléket. A javításokat hivatalos márkaszerviz végzi.

Nokia készülékek esetén a forgalmazó 24 hó gyártói garanciát biztosít. (Készülék 24 hónap,beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
Probléma esetén a https://nokia.ebuilder.com/hu_HU/repair weboldalon lehet javítási igényt leadni. Készülékért futárt küldenek amit megjavítás után szintén futárszolgálaton keresztül juttatnak vissza az ügyfélhez.

Samsung készülékek esetén 12 hónap garanciát biztosítunk. (Készülék 12 hónap,beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
2019 Október 1-től a Samsung készülékekre vonatkozó garanciális ügyintézés feltételei megváltoztak!
Probléma esetén webáruházunkhoz kell visszajuttatni a hibás készüléket. A javításokat magyarországi hivatalos márkaszerviz végzi.

Pocophone (by Xiaomi) : készülékek esetén 12 hó garanciát,biztosít a forgalmazó. (Készülék 12 hónap,beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
Probléma esetén a terméket webáruházunkhoz kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Xiaomi Redmi készülékek esetén 12 hónap garanciát biztosít a forgalmazó. (Készülék 12 hónap,beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
Meghibásodás esetén a terméket hozzánk kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről. Érintett modellek: Redmi 6A, Redmi 6, Redmi Note 5, Redmi Note 6 Pro.

Redmi (by Xiaomi ,2019-től) készülékek esetén 18 hó garanciát,biztosít a forgalmazó. (Készülék 18 hónap,beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
Probléma esetén a terméket hozzánk kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Xiaomi Mi készülékek esetén 12 hó garanciát,biztosít a forgalmazó. (Készülék 12 hónap,beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
Probléma esetén a terméket webáruházunkhoz kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Xiaomi Exclusive - Ezen termékeink 24 hónap garanciával rendelkeznek,melyet a gyártó magyar dedikált szervize biztosít.Meghibásodás esetén közvetlen a szervizhez kell fordulni.

A készülékek garanciális javítási ideje minden esetben függ a szervizek leterheltségétől,de minden esetben törekednek arra ,hogy a leadott készülék a legrövidebb idő alatt elkészüljön.
Átlagos átfutási idő 5-14 munkanap! Felhívjuk ügyfeleink figyelmét,hogy a szervizek munkarendjére,vállalási idejére nincs ráhatásunk és sem sürgetni sem befolyásolni nem tudjuk!

Nem tartozik a garanciális javítások közé:
- a felhasználó által jelzett folyadékkár;
- egyértelmű jel a korrózióra, vagy ha a belső folyadékérzékelő el van színeződve;
- ha az LCD törött, az előlap üvegének sérülése nélkül;
- extrém használat miatt bekövetkezett képernyő beégés,sárgulás stb estén kivétel ha ez típushiba miatt következik be.
- lézer okozta sérülés a kamera érzékelőjén;
- törésponttal rendelkező hajszálrepedés a kijelző üvegén, vagy több repedés;
- szilánkos, darabos törés a kijelző üvegén;
- sérült jack- és töltő -aljzat (például idegen test, ami nem eltávolítható, vagy ha a töltő -aljzat érintkezői elhajlottak);
- extrém karcok, átlyukadt készülékház, letört, hiányzó gombok;
- meghajlott készülékház;
- szétnyílt készülék – kivétel ha azt hibás akkumulátor nyomta szét;
- sérült hangszóró/mikrofon védőrács, vagy idegen anyag, ami nem eltávolítható.
- illegális szoftveres beavatkozás, root-olás, jailbreak-elés ,főzött rom telepítése.
- elfelejtett iCloud azonosító vagy jelszó törlése.
- elfelejtett FRP lock, Samsung Account.
- elfelejtett Huawei ID törlése
- elfelejtett Mi account (fiók) törlése
- a készülékház kifényesedése;
- lepattant, leütődött darabok;
- karcok, kopások;
- mély karcok;
- ütődések okozta bemélyedések.
- ha nem egyezik a készülék színe, mérete, vagy típusa a sorozatszám/ imei szám által mutatottal;
- szándékos rongálás, vagy bármely, engedély nélküli módosítás;
- szétszedett eszköz vagy hiányzó alkatrészek;
- nem eredeti akkumulátor;
- nem kompatibilis hálózati vagy autós töltő használatából eredő hibák

Amennyiben a bevizsgálás során kiderül,hogy a készülék meghibásodása nem garanciális jellegű úgy fizetős ajánlatot adunk a javításra.
Bevizsgálási díj: 2500Ft (amennyiben az árajánlat elfogadásra kerül nem kerül felszámításra).
Visszaküldés díja: 1490Ft (amennyiben nem garanciális a hiba és a kiadott javítási ajánlat sem kerül elfogadásra).

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt. Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT találod.