Garancia

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk! Az általunk árusított készülékekhez a jótállást, a gyártók vagy megbízott forgalmazók/szervizek biztosítják.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre összeghatártól függően 10000Ft – 100000Ft-ig 12 hónap, 100000Ft – 250000Ft-ig 24 hónap 250.000Ft felett 36 hónap jótállást, kiegészítőkre és tartozékokra illetve 10000Ft alatti termékekre 6 hónap jótállást biztosítunk. A jótállási idő kezdete a számla vagy a jótállási jegy dátuma illetve bizonyos típusoknál az első bekapcsolást követő aktiváció dátuma.

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó. Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A termékhez mellékelt garancia/jótállási jegy (amennyiben tartozik hozzá)

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! Kérjük lehetőség szerint a készülék dobozát, csomagolását őrizzék meg! A jótállási problémával cégünknek eljuttatott készülékeket továbbítjuk a jótállási hátteret biztosító forgalmazóhoz / márkaszervizhez, aki intézkedik ezek mielőbbi javításáról esetlegesen cseréjéről a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 5-14 munkanap, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet erről e-mailben értesítést küldünk. A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek stb.) cseréjének elkerülése miatt bizonyos gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján engedélyezik a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a webáruházunk telefonszámán (+36 (20) 990 7030) vagy e-mail címén (info@mobilakciok.hu) és a lehető leggyorsabban visszajuttatni címünkre: Mobilakciók Webáruház Kft. 2200 Monor, Dózsa György utca 4.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A jótállásban történő javításra a visszajuttatás költsége minden esetben a vásárlót terheli (kivétel amennyiben volt a készülékhez megrendelt háztól-házig garancia szolgáltatás).

Utánvéttel küldött csomagot nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és az egyéb jótállási feltételek alá nem eső problémák esetén a vevő részére történő visszaküldés költségét is őt terheli.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön e-mailben az ügyfélszolgálaton.
Elektronikus számlát minden esetben mellékelünk rendelése mellé papír alapon! A számlán /garancia levélen fel van tüntetve a vásárlás ideje és a készülék IMEI /gyári száma és az egyéb beazonosításhoz szükséges adat, mely segítségével érvényesítheti a garanciát.

A javítás idejére csere készüléket nem tudunk biztosítani!

Tartozékok: Baseus,Remax ,Golf, Xiaomi illetve 10.000 Ft alatti termékek esetén : 6 hónap jótállás
Probléma esetén webáruházunkhoz kell visszajuttatni a hibás kábelt ,töltőt, kiegészítőt. Fülhallgatóknál, adatkábeleknél kábelszakadásra csak abban az esetben van garancia, ha az rendeltetésszerű használat mellett következett be.
Továbbá felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét ,hogy fülhallgatók (vezetékes és bluetooth) esetén a különböző külső szennyeződések (por, fülzsír stb.) által okozott halkulás, rossz hangminőség nem garanciális hiba ezek javítását ,cseréjét kizárólag térítés ellenében tudjuk elvégezni. Ha a cica, kutya megrágja, kocsiajtót csukják rá, a fehér kábel már fekete és mállik le a borítás esetleg darabok hiányoznak vagy eloxidált érintkezők sem tartoznak a garanciális hibák közé.

Apple termékek: iPhone készülékek értékesítését 2021.01.01-től bizonytalan ideig felfüggesztjük mivel jelenlegi információink szerint a gyártó még nem reagált az év elejétől kötelező jótállási idő emeléséhez és továbbra is csak 12 hónap jótállást biztosít értékhatártól függetlenül a modellekre. Régebbi termékek esetén 12 hó EU-s jótállás. (Készülék 12 hónap, beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
Bármelyik európai hivatalos szervizben igénybe vehető szolgáltatás és a készülék első üzembe helyezésének dátumától indul. Az ügyfél hozzánk vagy bármelyik, hivatalos márkaszervizhez fordulhat. Probléma esetén a szerviz a készülék gyári száma alapján ellenőrzi, hogy jogosult-e a garanciális javításra. AirPods termékek esetén amennyiben a rossz hangminőséget külső szennyeződések okozták (por, fülzsír, ételmaradék, zsebszösz stb) a márkaszerviz a javítást elutasítja. Átvételkor minden esetben ellenőrzik és jelzik az ügyfélnek.

Blackview: készülékek esetén 100.000 Ft -ig 12 hónap, (Készülék 12 hónap, beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.) 100.000Ft felett 24 hónap jótállást biztosít a forgalmazó (készülék 24 hónap, akkumulátor 24 hónap, dobozban található tartozék 6 hónap). A meghibásodott termékeket webáruházunknak kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Cubot: készülékek esetén 100.000 Ft -ig 12 hónap, (Készülék 12 hónap, beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.) 100.000Ft felett 24 hónap jótállást biztosít a forgalmazó (készülék 24 hónap, akkumulátor 24 hónap, dobozban található tartozék 6 hónap). A meghibásodott termékeket webáruházunknak kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Huawei, Honor: készülékek esetén 24 hónap EU-s jótállás. (Készülék 24 hónap, beépített akkumulátor 24 hónap, dobozában található tartozék 12 hónap) Probléma esetén webáruházunkhoz kell visszajuttatni a hibás készüléket. A javításokat hivatalos márkaszerviz végzi.

Nokia: készülékek esetén a forgalmazó 24 hónap gyártói garanciát biztosít. (Készülék 24 hónap, beépített akkumulátor 24 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
Probléma esetén a https://nokia.ebuilder.com/hu_HU/repair weboldalon lehet javítási igényt leadni. Készülékért futárt küldenek amit megjavítás után szintén futárszolgálaton keresztül juttatnak vissza az ügyfélhez.

Oukitel: készülékek esetén 24 hónap a jótállás melyet a TMX országos szervizhálózata biztosít (készülék 24 hónap, akkumulátor 24 hónap, dobozban található tartozék 6 hónap). A hibás készülék leadható ország bármelyik Media Markt áruházában illetve visszaküldhető webáruházunknak is.

Pocophone,Poco (by Xiaomi): készülékek esetén 100.000 Ft -ig 12 hónap, (Készülék 12 hónap, beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.) 100.000Ft felett 24 hónap jótállást biztosít a forgalmazó (készülék 24 hónap, akkumulátor 24 hónap, dobozban található tartozék 6 hónap).
Probléma esetén a terméket webáruházunkhoz kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Realme: készülékek esetén 100.000 Ft -ig 12 hónap, (Készülék 12 hónap, beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.) 100.000Ft felett 24 hónap jótállást biztosít a forgalmazó (készülék 24 hónap, akkumulátor 24 hónap, dobozban található tartozék 6 hónap).
Probléma esetén a terméket webáruházunkhoz kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Redmi (by Xiaomi ,2019-től): készülékek esetén 18-24 hónap jótállást biztosít a forgalmazó. (Készülék 18-24 hónap, beépített akkumulátor 18-24 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
Probléma esetén a terméket hozzánk kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Samsung: készülékek esetén 100.000 Ft értékhatárig 12 hónap jótállást biztosítunk. (Készülék 12 hónap, beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.) 100.000Ft felett 24 hónap (12 hónap alap+12 hónap kiterjesztett) jótállási idő vonatkozik. A kiterjesztett Samsung jótállás alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, továbbá az alap jótállási időt követően történő fődarab csere esetén a jótállási igény elévülése nem kezdődik újra. Mobiltelefonok esetén a kiterjesztett Samsung jótállás nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, és a beépített akkumulátorra.
2019 Október 1-től a Samsung készülékekre vonatkozó garanciális ügyintézés feltételei megváltoztak!
Probléma esetén webáruházunkhoz kell visszajuttatni a hibás készüléket. A javításokat magyarországi hivatalos márkaszerviz végzi.

Ulefone: készülékek esetén 100.000 Ft -ig 12 hónap, (Készülék 12 hónap, beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.) 100.000Ft felett 24 hónap jótállást biztosít a forgalmazó (készülék 24 hónap, akkumulátor 24 hónap, dobozban található tartozék 6 hónap). A meghibásodott termékeket webáruházunknak kell visszaküldeni és a gyártó hivatalos magyar szervizpartnere gondoskodik a készülék javításáról vagy szükség esetén a cseréjéről.

Xiaomi Redmi: készülékek esetén 12 hónap jótállást biztosít a forgalmazó. (Készülék 12 hónap, beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.)
Meghibásodás esetén a terméket hozzánk kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről. Érintett már kifutott modellek: Redmi 6A, Redmi 6, Redmi Note 5, Redmi Note 6 Pro.

Xiaomi Mi: készülékek esetén 100.000 Ft -ig 12 hónap, (Készülék 12 hónap, beépített akkumulátor 12 hónap, dobozában található tartozék 6 hónap.) 100.000Ft felett 24 hónap jótállást biztosít a forgalmazó (készülék 24 hónap, akkumulátor 24 hónap, dobozban található tartozék 6 hónap).
Probléma esetén a terméket webáruházunkhoz kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Xiaomi Háztól-házig garancia - Ezen termékeink értékhatártól függetlenül 24 hónap gyártói jótállással és díjmentes szervizfutár szolgáltatással rendelkeznek, melyet a gyártó magyar hivatalos szervize biztosít. Meghibásodás esetén hozzánk vagy közvetlen a jótállási jegyen feltüntetett szervizhez lehet fordulni!

A készülékek jótállási javítási ideje minden esetben függ a szervizek leterheltségétől, de minden esetben törekednek arra, hogy a leadott készülék a legrövidebb idő alatt elkészüljön.
Átlagos átfutási idő 5-14 munkanap! Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a szervizek munkarendjére, vállalási idejére nincs ráhatásunk és sem sürgetni sem befolyásolni nem tudjuk!

Nem tartozik a jótállás keretein belül elvégezhető javítások közé:
- a felhasználó által jelzett folyadékkár;
- egyértelmű jel a korrózióra, vagy ha a belső folyadékérzékelő el van színeződve;
- ha az LCD törött, az előlap üvegének sérülése nélkül;
- extrém használat miatt bekövetkezett képernyő beégés, sárgulás stb estén kivétel ha ez típushiba miatt következik be.
- lézer okozta sérülés a kamera érzékelőjén;
- törésponttal rendelkező hajszálrepedés a kijelző üvegén, vagy több repedés;
- szilánkos, darabos törés a kijelző üvegén;
- sérült jack- és töltő -aljzat (például idegen test, ami nem eltávolítható, vagy ha a töltő -aljzat érintkezői elhajlottak);
- extrém karcok, átlyukadt készülékház, letört, hiányzó gombok;
- meghajlott, deformálódott készülékház;
- szétnyílt készülék – kivétel ha azt hibás akkumulátor nyomta szét;
- sérült hangszóró/mikrofon védőrács, vagy idegen anyag, ami nem eltávolítható.
- illegális szoftveres beavatkozás, root-olás, jailbreak-elés ,főzött rom telepítése.
- elfelejtett iCloud azonosító vagy jelszó törlése.
- elfelejtett FRP lock, Samsung Account.
- elfelejtett Huawei ID törlése
- elfelejtett Mi account (fiók) törlése
- a készülékház kifényesedése;
- lepattant, leütődött darabok;
- karcok, kopások;
- mély karcok;
- ütődések okozta bemélyedések.
- ha nem egyezik a készülék színe, mérete, vagy típusa a sorozatszám/ imei szám által mutatottal;
- szándékos rongálás, vagy bármely, engedély nélküli módosítás;
- szétszedett eszköz vagy hiányzó alkatrészek;
- nem eredeti akkumulátor;
- nem kompatibilis hálózati vagy autós töltő használatából eredő hibák

Amennyiben a bevizsgálás során kiderül, hogy a készülék meghibásodása nem javítható jótállás keretein belül úgy kérésre fizetős ajánlatot adunk a javításra.

Bevizsgálási díj: 2.500Ft (amennyiben az árajánlat elfogadásra kerül nem kerül felszámításra).
Visszaküldés díja: 1.690Ft (amennyiben nem garanciális a hiba és a kiadott javítási ajánlat sem kerül elfogadásra)!

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt. Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT találod.