Gyakori Kérdések

Rendelés

A Mobilakciók Webáruházban egyszerű a rendelés: miután a kosárba tetted a kívánt termékeket, a »Pénztárhoz« gombbal befejezheted a rendelést. Ehhez a következő lépésben ügyfélfiókot kell létrehozni vagy akár vendégként is rendelhetsz. Ha már visszatérő vásárló vagy és van fiókod, akkor adataiddal (email-cím és jelszó) egyszerűen bejelentkezhetsz. Ezután pár lépés (szállítási cím - fizetési mód - rendelés összesítés) majd leadhatod a rendelést.
A Mobilakciók Webáruházban jelenleg nincs lehetőség arra, hogy telefonon fogadjuk rendelésed. Minden esetben regisztrálni kell és online leadni a rendelést! Ügyfélszolgálatunk segít ha kérdésed van az online rendelés, a reklamáció vagy a visszaküldéssel kapcsolatban.
Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelést helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Amennyiben regisztrált vásárlónk vagy jelentkezz be a www.mobilakciok.hu oldalon az email-cím és a jelszó megadásával, és saját fiókodban a rendelésed között láthatod a leadott rendeléseket! Ha kérdésed van a rendeléssel kapcsolatban, vagy a rendelést nem helyesen adtad le, ügyfélszolgálatunkat hétköznap telefonon elérheted a +36 (20) 990 7030 telefonszámon (hétfő - péntek 10.00-16.00 között) vagy az info@mobilakciok.hu e-mail címen.
A Mobilakciók Webáruházban amennyiben még nem küldtük ki a rendelésed, addig lehetőség van a rendelés lemondására. Minden esetben a regisztrált E-mail címről kérhető a rendelés törlése, válasz E-mailben kérjük arra az E-mailre válaszolj amelyet a rendelést követően kaptál. info@mobilakciok.hu e-mail címre. (Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.) Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.
A Mobilakciók Webáruházban külföldre nem szállítunk, így csak Magyarország területéről tudunk rendeléseket fogadni és azokat teljesíteni. Továbbá csak és kizárólag Magyarországon hivatalosan működő cégeket tudunk kiszolgálni!

Fizetés

Előre utalással: Kérjük, hogy amennyiben az előre utalásos fizetési módot választottad, figyelj rá, hogy az utalásra 5 munkanap áll rendelékezésedre, az ott szereplő cégadatok alapján utald a pontos végösszeget.
Utánvéttel:
A futárnak készpénzzel és bankkártyával is fizetheted.
A hivatalos számlát papír alapon a rendeléssel együtt küldjük ki. FONTOS, hogy a számlán szereplő IMEI szám alapján azonosítjuk be a készüléke(ke)t amennyiben probléma merülne fel a termékkel, így kérjük örízd meg a számla eredeti példányát. A számlát külön kérésre e-mailben is kiküldjük.
Természetesen vásárolhat cégre is webáruházunkból, ebben az esetben kérjük, hogy a cégnév mezőt töltsd ki a rendelésnél. Felhívjuk vásárlóin figyelmét, hogy csak Magyarországon bejegyzett és itt működő vállalkozásokat szolgálunk ki.

Szállítás

PostaPontra történő szállítás országosan 990Ft.
Házhozszállítás futrászolgálattal: 1490 Ft, ha utánvéttel vásárol +790Ft.
Házhozszállítással rendelt termékeket Magyarország területén belül bárhová kiszállítja szerződött partnerünk! A rendelésed feladásakor mi értesítünk email-ben, hogy a csomagot összekészítettük és még lehetőség szerint aznap vagy következő nap átadjuk a futárnak. A kiszállítás alapesetben a következő munkanapon 8:00 és 17:00 között várható, kivételes esetekben (pl: karácsonyi időszakban) viszont előfordulhat, hogy csak a 2-3. munkanapon kézbesítenek.
Az egyedi igényeket sajnos a futárszolgálat az esetek többségében nem tudja figyelembe venni, tehát ha például délelőtti kiszállítást kértél, mi természetesen feltüntetjük a csomagodon, de nem garantált, hogy akkor tudják vinni a csomagot! A csomagokat bárki átveheti a futártól, nem kell igazolnia magát!
Mikor megérkezik a futár, kérjük nézz bele a csomagba, hogy a megfelelő terméket kaptad, illetve hogy fizikálisan egyben van-e! Ha a fizikai behatásra utaló sérülést fedezel fel és futár távozása után jelzed csak, hogy így érkezett a csomag, akkor a panaszodat sajnos nem tudjuk elfogadni! Ha bármilyen rendellenességet látsz a készüléken, azt még a futárnak jelezd és vetess fel jegyzőkönyvet!

Általános

A gyártói garancia esetén a készüléket a gyártó szakszervize javítja cégünktől függetlenül. Teljes alap tartozékokkal rendelkező, Magyar nyelvű menüvel, kártyafüggetlenül forgalmazzuk.
A honlapon feltüntetett készülékek kártyafüggetlenek.
A Mobilakciok.hu webáruházban található termékek teljesen új, bontatlan gyári csomagolású készülékek.
Nem találta meg a Gyakran ismételt kérdések között a keresett információt? Szeretné ellenőrizni vagy módosítani rendelését? Vagy csak tanácsra van szüksége egy termékkel kapcsolatban?
Semmi gond!
Ügyfélszolgálatunk felvilágosítást nyújt a cégünkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos bármilyen kérdés esetén. Bármilyen problémája adódik, cégünk megtesz mindent ennek megoldása érdekében.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@mobilakciok.hu

Hogyan juttassam vissza a hibás terméket?

A meghibásodott bolti (forgalmazói) garanciával vásárolt termékeket a címünkre 2200 Monor Dózsa György utca 4. kell eljuttatni. Megteheted postai úton vagy futárral, ahogy kényelmesebb. Ennek költségét neked kell fizetned! Az utánvéttel küldött szervizes csomagokat nem áll módunkban átvenni! Telefon, tablet vagy okosóra esetében a vásárlást igazoló számla és/vagy garancialevél (ha járt hozzá), illetve ennek fénymásolata fog kelleni!
Konkrét hibaleírást kérünk egy papírra, hogy mi a baja a terméknek, milyen hibát produkál. A termék kiegészítő tartozékait (headset, adatkábel, stb) nem kérjük, csak magát a telefont vagy tabletet. Szükségünk lesz még az aktuális elérhetőségedre, pl. egy telefonszámra, amin kereshetünk később egyeztetés céljából. Amennyiben van rá lehetőséged a kijelző és egyéb telefonzárakat mindig vedd le a készülékről, különben nem tudjuk tesztelni az eszközt! Célszerű otthon biztonsági mentést is készíteni minden tárolt adatról, mert a szoftveres helyreállításoknál a telefon tartalma törlődni fog!
Amennyiben gyártói garanciás telefon vásároltál, a kitöltött garancialevélen szereplő szakszervizbe kell eljuttatni!
Kérjük, hogy a termékek csomagolása lehetőség szerint maradjon ép, ne legyen ráírva semmi, az eszközöd azonosítószámai vagy a vonalkód olvasható legyen!
Ha tartozékot vásároltál (tok, headset, kihangosító, stb.), akkor is szükségünk lesz a számla fénymásolatára és hibaleírásra!

Ügyfélszolgálat

Az Ügyfélszolgálat munkanapokon 10:00-16:00 között fogadja Vevők / Felhasználók kérdéseit:
Kizárólag rendelés és szervíz információk céljából!
Telefonon: +36 20 990-70-30
Emailben: info@mobilakciok.hu

Rendeléskövetés

Rendelésed kézbesítését az MPL futárszolgálat végzi.
A Magyar Posta weboldalán tudod nyomon követni a feladott csomag útját az alábbi linkre kattintva: Csomag nyomon követés
Kérjük, hogy a rendelést részletező e-mailben kapott követőkódot (küldeményazonosító) használd a lekérdezéshez.

Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében). Amint azonban eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk az eladó felé, és azt meg kell térítenünk részére, kivéve, ha az eladó az erre vonatkozó kötelezettségünkről elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót.

Elállási jog

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén kérhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az eladó által egyoldalúan meghatározott információkra támaszkodhatunk a vásárlás előtt.
Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt. Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT találod.