Gyakori Kérdések

Mennyibe kerül az utánvételes szállítás?

Az utánvételes szállítás Magyarország teljes területére vásárlás esetén a kiszállítás díja 790 Ft.

Mit jelent a gyártói garancia?

A gyártói garancia esetén a készüléket a gyártó szakszervize javítja cégünktől függetlenül. Teljes alap tartozékokkal rendelkező, Magyar nyelvű menüvel, kártyafüggetlenül forgalmazzuk.

Milyen módon lehet fizetni?

Utánvétellel a helyszínen készpénzben, vagy előre utalással van lehetőség a termékek kifizetésére. Előreutalásos fizetés esetén a számlát szkennelve elküldjük a megrendelőnek, majd az utalás beérkezését követően telefonon egyeztetünk a szállításról.

Kártyafüggetlenek a készülékek?

A honlapon feltüntetett készülékek kártyafüggetlenek.

Hogyan tudsz fizetni?

Előre utalással: Kérjük, hogy amennyiben az előre utalásos fizetési módot választottad, akkor mindenképpen várd meg díjbekérőt és az utalást csak ezt követően, az ott szereplő cégadatok alapján indítsd el.
Utánvéttel:
A futárnak készpénzzel és bankkártyával is fizetheted.

Hogyan működik a házhozszállítás?

Házhozszállítással rendelt termékeket Magyarország területén belül bárhová! A rendelésed feladásakor mi értesítünk email-ben, hogy a csomagot összekészítettük és még aznap átadjuk a futárnak. A kiszállítás alapesetben a következő munkanapon 8:00 és 17:00 között várható, kivételes esetekben (pl: karácsonyi időszakban) viszont előfordulhat, hogy csak a 2-3. munkanapon kézbesítenek.
Az egyedi igényeket sajnos a futárszolgálat az esetek többségében nem tudja figyelembe venni, tehát ha például délelőtti kiszállítást kértél, mi természetesen feltüntetjük a csomagodon, de nem garantált, hogy akkor tudják vinni a csomagot! A csomagokat bárki átveheti a futártól, nem kell igazolnia magát!
Mikor megérkezik a futár, kérjük nézz bele a csomagba, hogy a megfelelő terméket kaptad, illetve hogy fizikálisan egyben van-e! Ha a fizikai behatásra utaló sérülést fedezel fel és futár távozása után jelzed csak, hogy így érkezett a csomag, akkor a panaszodat sajnos nem tudjuk elfogadni! Ha bármilyen rendellenességet látsz a készüléken, azt még a futárnak jelezd és vetess fel jegyzőkönyvet!

Mit tegyek, ha hibás a termékem?

Amennyiben valamilyen hibát találsz a termékben, először javasoljuk jelezd felénk e-mail-en és mi felvesszük veled a kapcsolatot. Telefonszámaink csak hétköznap élnek, 10:00-től 16:00-ig.

Hogyan juttassam vissza a hibás terméket?

A meghibásodott bolti (forgalmazói) garanciával vásárolt termékeket a címünkre 2200 Monor Dózsa György utca 4. kell eljuttatni. Megteheted postai úton vagy futárral, ahogy kényelmesebb. Ennek költségét neked kell fizetned! Az utánvéttel küldött szervizes csomagokat nem áll módunkban átvenni! Telefon, tablet vagy okosóra esetében a vásárlást igazoló számla és/vagy garancialevél (ha járt hozzá), illetve ennek fénymásolata fog kelleni!
Konkrét hibaleírást kérünk egy papírra, hogy mi a baja a terméknek, milyen hibát produkál. A termék kiegészítő tartozékait (headset, adatkábel, stb) nem kérjük, csak magát a telefont vagy tabletet. Szükségünk lesz még az aktuális elérhetőségedre, pl. egy telefonszámra, amin kereshetünk később egyeztetés céljából. Amennyiben van rá lehetőséged a kijelző és egyéb telefonzárakat mindig vedd le a készülékről, különben nem tudjuk tesztelni az eszközt! Célszerű otthon biztonsági mentést is készíteni minden tárolt adatról, mert a szoftveres helyreállításoknál a telefon tartalma törlődni fog!
Amennyiben gyártói garanciás telefon vásároltál, a kitöltött garancialevélen szereplő szakszervizbe kell eljuttatni!
Kérjük, hogy a termékek csomagolása lehetőség szerint maradjon ép, ne legyen ráírva semmi, az eszközöd azonosítószámai vagy a vonalkód olvasható legyen!
Ha tartozékot vásároltál (tok, headset, kihangosító, stb.), akkor is szükségünk lesz a számla fénymásolatára és hibaleírásra!

Ügyfélszolgálat

Az Ügyfélszolgálat munkanapokon 10:00-16:00 között fogadja Vevők / Felhasználók kérdéseit:
Kizárólag rendelés és szervíz információk céljából!
Telefonon: +36 20 990-70-30
Emailben: info@mobilakciok.hu

Rendeléskövetés

Rendelésed kézbesítését az MPL futárszolgálat végzi.
A Magyar Posta weboldalán tudod nyomon követni a feladott csomag útját az alábbi linkre kattintva: Csomag nyomon követés
Kérjük, hogy a rendelést részletező e-mailben kapott követőkódot (küldeményazonosító) használd a lekérdezéshez.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben Ön rendelt terméket, de időközben meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, akkor többféleképpen is eljárhat.
Amíg nem készül csomagszám a rendeléshez, addig a weboldalon a Saját fiókjában lemondhatja a rendelést (vagy akár e-mailben is van erre lehetőség) Ha már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékát az ügyfélszolgálat felé. (Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.)
Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.

Csak új termékeket árusítanak?

A Mobilakciok.hu webáruházban található termékek teljesen új, bontatlan gyári csomagolású készülékek.

Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében). Amint azonban eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk az eladó felé, és azt meg kell térítenünk részére, kivéve, ha az eladó az erre vonatkozó kötelezettségünkről elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót.

Elállási jog

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén kérhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az eladó által egyoldalúan meghatározott információkra támaszkodhatunk a vásárlás előtt.

Miben segíthetünk?

Nem találta meg a Gyakran ismételt kérdések között a keresett információt? Szeretné ellenőrizni vagy módosítani rendelését? Vagy csak tanácsra van szüksége egy termékkel kapcsolatban?
Semmi gond!
Ügyfélszolgálatunk felvilágosítást nyújt a cégünkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos bármilyen kérdés esetén. Bármilyen problémája adódik, cégünk megtesz mindent ennek megoldása érdekében.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@mobilakciok.hu
Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt. Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT találod.